דע את עצמך - השלכות על תחום התעסוקה שלך

מדהים לגלות שהכתובת החרוטה בפתח מקדש אפולו,  אל החוכמה, בדלפי- יוון מהמאה ה-6 לפנה"ס: ' Nosce te ipsum' שפירושה דע את עצמך – רלבנטית מאי פעם.
אוראקל מודרני בריטי, בשם "ד"ר כריס בראוור, ראש המרכז לחדשנות בGoldsmith University Of  London אומר בדיוק את אותם הדברים, בהתייחסו לעובדה ש44% מהמקצועות שאנחנו מכירים, הולכים ונכחדים עקב אוטומציה וטכנולוגיה. המלצתו של ד"ר כריס בראוור הבריטי, היא, שכדי להתמודד עם מציאות זו, על כולנו כחברה, לחולל וליצור תהליך חינוכי, חברתי וכלכלי, המאפשר לכל אדם "לדעת את עצמו" – לדעת מה היא ייחודיותו.
זהו "אזור ההתפתחות" האמתי, בו שווה להשקיע משאבים, שכן שם מתממשת האינטליגנציה האמתית של כל אחד ואחת – יצירתיותנו.

יצירתיות כידוע, היא היום הסיסמא הפותחת כל דלת… בכל ארגון. בעולם התעסוקה הקיים – כבר שוכרים את אותם אנשים המזוהים עם תחום  מובהק בו מומחיותם.

הנה מה שאומרת מנכ"לית IBM ג'יני רומאטי: "כיום אנו שוכרים עובדים מפני שאופי העבודה העולמי משתנה. אנו מגייסים עובדים  מחוץ לארגון. לפי הצפי, נזדקק לעוד 25,000 מועסקים חדשים, שרוב המשרות שלהם לא מחייבות תואר אקדמי כלשהו".

לכן בין אם תחום ההתפתחות בו אתם עצמכם מצויים –  הוא שיווק דיגיטלי, ובין אם עיצוב בגדים, לכו על זה! רק ב – Sweet Spot שלכם – תיצרו תממשו ותמצו באופן מספק מאוד, את ייחודיותכם. זהו התחום – המשלב הן את כישוריכם ויכולותיכם והן את ההנאה האמתית והתשוקה המדרבנת אתכם, ליצור קשרים מקצועיים וחברתיים, ללמוד מגוון של דברים חדשים יצירתיים ולהתפתח.

ה"אלמנט" הינו מונח שטבע Sir Ken Robinson מומחה בינלאומי ליצירתיות וחינוך, וממתווכי השלום בצפון אירלנד. 'האלמנט',  הוא המקום שבו כישרון ותשוקה נפגשים. התשוקה נגישה לכולנו, במקצוע או בתחביב, והיא יכולה לבוא לידי ביטוי בכל תחום – מראיית חשבון עד גננות, ממכונאות רכב עד עבודה סוציאלית. בלי תשוקה לא תיתכן הנאה אמתית ושלמה ממה שאנו שעושים, לא תיתכן יצירתיות פורצת לה זקוקה הסביבה.

"דע את עצמך"- רלבנטי ונחוץ יותר מתמיד.

דע את עצמך - השלכות על תחום התעסוקה שלך

מדהים לגלות שהכתובת החרוטה בפתח מקדש אפולו,  אל החוכמה, בדלפי- יוון מהמאה ה-6 לפנה"ס: ' Nosce te ipsum' שפירושה דע את עצמך – רלבנטית מאי פעם.
אוראקל מודרני בריטי, בשם "ד"ר כריס בראוור, ראש המרכז לחדשנות בGoldsmith University Of  London אומר בדיוק את אותם הדברים, בהתייחסו לעובדה ש44% מהמקצועות שאנחנו מכירים, הולכים ונכחדים עקב אוטומציה וטכנולוגיה. המלצתו של ד"ר כריס בראוור הבריטי, היא, שכדי להתמודד עם מציאות זו, על כולנו כחברה, לחולל וליצור תהליך חינוכי, חברתי וכלכלי, המאפשר לכל אדם "לדעת את עצמו" – לדעת מה היא ייחודיותו.
זהו "אזור ההתפתחות" האמתי, בו שווה להשקיע משאבים, שכן שם מתממשת האינטליגנציה האמתית של כל אחד ואחת – יצירתיותנו.

יצירתיות כידוע, היא היום הסיסמא הפותחת כל דלת… בכל ארגון. בעולם התעסוקה הקיים – כבר שוכרים את אותם אנשים המזוהים עם תחום  מובהק בו מומחיותם.

הנה מה שאומרת מנכ"לית IBM ג'יני רומאטי: "כיום אנו שוכרים עובדים מפני שאופי העבודה העולמי משתנה. אנו מגייסים עובדים  מחוץ לארגון. לפי הצפי, נזדקק לעוד 25,000 מועסקים חדשים, שרוב המשרות שלהם לא מחייבות תואר אקדמי כלשהו".

לכן בין אם תחום ההתפתחות בו אתם עצמכם מצויים –  הוא שיווק דיגיטלי, ובין אם עיצוב בגדים, לכו על זה! רק ב – Sweet Spot שלכם – תיצרו תממשו ותמצו באופן מספק מאוד, את ייחודיותכם. זהו התחום – המשלב הן את כישוריכם ויכולותיכם והן את ההנאה האמתית והתשוקה המדרבנת אתכם, ליצור קשרים מקצועיים וחברתיים, ללמוד מגוון של דברים חדשים יצירתיים ולהתפתח.

ה"אלמנט" הינו מונח שטבע Sir Ken Robinson מומחה בינלאומי ליצירתיות וחינוך, וממתווכי השלום בצפון אירלנד. 'האלמנט',  הוא המקום שבו כישרון ותשוקה נפגשים. התשוקה נגישה לכולנו, במקצוע או בתחביב, והיא יכולה לבוא לידי ביטוי בכל תחום – מראיית חשבון עד גננות, ממכונאות רכב עד עבודה סוציאלית. בלי תשוקה לא תיתכן הנאה אמתית ושלמה ממה שאנו שעושים, לא תיתכן יצירתיות פורצת לה זקוקה הסביבה.

"דע את עצמך"- רלבנטי ונחוץ יותר מתמיד.